БИБЛИОТЕКА НОРМАТИВНЫХ ДОКУМЕНТОВ

ГОСТ Р ИСО 10002-2020. Национальный стандарт Российской Федерации. Менеджмент качества. Удовлетворенность потребителей. Руководящие указания по управлению претензиями в организациях

БИБЛИОГРАФИЯ

 

[1]

ISO 9001:2015

Quality management systems - Requirements

[2]

ISO 9004

Quality management - Quality of an organization - Guidance to achieve sustained success

[3]

ISO 10001:2018

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for codes of conduct for organizations

[4]

ISO 10003

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organization

[5]

ISO 10004:2018

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for monitoring and measuring

[6]

ISO 19011

Guidelines for auditing management systems

 

 

 

 

 

УДК 658.562.014:006.354

ОКС 03.100.30

03.120.10

Ключевые слова: удовлетворенность потребителя, менеджмент качества, менеджмент организации, претензия, мониторинг, работа с претензиями

 

 

TOC